Piept de pui cu ardei -reţeta de iarnă


Reteta de la Daniela Elena

Prânz.In frigider....două bucăţi piept de pui,din ăia de la super-market pe care scrie că n-au ee,.....,chiar n-au niciun gust.In congelator,ardei şi gogoşari ,de la ţară,tăiaţi şi congelaţi cruzi(minunaţi).Şi o pungă de legume congelate.Deci,la treabă,"tovarăşi"!

Ingrediente:
2 buc piept de pui
ardei şi/sau gogoşari congelaţi
2 cepe
o jumătate pungă legume congelate(pt ciorbă erau ale mele)
roşii tăiate(tot din congelator)
sare,piper şi alte condimente preferate
2 căţei de usturoi
un pic de ulei

Tai ceapa mărunt şi-o căleşti într_o tigaie bună cu un pic de ulei,2 minute.Pieptul de pui tăiat feliuţe,sărat,piperat,se adaugă şi se prăjeşte uşor.Adaugi ardeii şi gogoşarii,câţi vrei(eu am pus mulţi,că ne place gustul puiului cu ardei),legumele congelate,laşi la foc mic să fiarbă.Amesteci,pui roşiile congelate,mai laşi să fiarbă până puiul este gata,nu mai mult de 15 mim.Nu necesită apă,dar....poţi pune o jumătate de ceaşcă dacă doreşti. La final pui usturoiul tocat.
Legumele congelate le-am "trântit"fără să le decongelez,aşa că au avut destul apă.
Fierbi orez(eu,Scotti,din acela la pliculeţe)în apă uşor condimentată.După ce orezul s-a fiert,îl scurgi de apă,adaugi 2 linguriţe de unt şi eventual caşcaval ras,amesteci. Serveşti mâncarea de pui cu orez. E super bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu