Mini pizza cu mazare si sunculita


Reteta de la Magda Adina   

Ingrediente pentru aluatul de pizza:
500 g faina
20 g drojdie proaspata
1-1/2 lingurita sare
250 ml apa calduta
15 ml ulei masline

Ingrediente pentru garnitura:
2 fire ceapa verde , taiata rondele
2 ardei capia rosii , taiati rondele
100 g mazare proaspata
100 g sunculita afumata , taiata feliute
150 g mozzarella , taiata cubulete

Din aceste cantitati , mie mi-au iesit 17 pizze delicioase !!!

Sosul de rosii pentru pizze l-am facut dupa reteta de aici , insa cu o mica precizare : am folosit doar busuioc proaspat , iar in locul rosiilor din conserva , am oparit 4 rosii maricele si le-am curatat de pielita .

Prima data trebuie pregatit aluatul deoarece trebuie lasat la dospit .

Amestecati intr-un bol micut drojdia faramitata cu jumatate din cantitatea de apa calduta , apoi adaugati sarea si lasati la dospit 10 minute.

Puneti faina intr-un castron , adaugati drojdia crescuta, apa ramasa si uleiul.Framantati aluatul pana acesta devine elastic si nu se mai lipeste de castron.Acoperiti aluatul cu un prosop si lasati-l la dospit.Aluatul este crescut atunci cand isi dubleaza volumul ( eu l-am lasat la crescut mai bine de o ora si jumatate ).

Atata timp cat aluatul isi face de cap ( adica creste ; ) ) , pregatiti sosul ptr pizze .

Dupa ce aluatul a crescut , il framantati din nou cateva minute , apoi il impartiti in doua parti egale si-l mai lasati 30 de minute la dospit . Luati apoi prima mingiuta din aluat , o framantati 1 minutel si-o intindeti cu sucitorul pana obtineti o foaie rotunda , de grosimea dorita .

Decupati apoi din foaia de aluat intinsa , cercuri cu diametrul de 12 cm .Eu le-am decupat cu marginile unui castronel din plastic .Le puteti decupa mai mari sau mai mici , depinde de preferintele fiecaruia .

Aranjati cercurile obtinute intr-o tava tapetata cu hartie de copt , adaugati apoi cate-o lingurita din sosul de rosii pe fiecare cerc , intinzandu-l pe toata suprafata fiecaruia .

Aranjati pe fiecare : feliute de sunculita , ardei , ceapa verde, cateva bobite de mazare si 2-3 cubulete de mozzarella .

Bagati tava in cuptorul preincalzit pentru 10-12 minute maxim.

La fel procedati si cu cealalta bucata de aluat si restul de ingrediente ramase .

Cand acestea sutn facute , le lasati putin sa se raceasca , apoi le serviti ca atare sau alaturi de sosurile preferate .Noi la pizza servim mereu un sos din usturoi cu sare , piper alb si smantana . 

Mai multe retete delicioase de la Adina, gasiti pe blogul Cat`s Kitchen 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu