Somon file "la punga" cu legume


Reteta de la Enyedi Sandor


Am facut in cateva randuri Somon file "la punga", de fiecare data cu succes extrem...
O reteta extrem de simpla si deosebit de gustoasa!!
Pe o hartie de copt se pun straturi de legume (in prima faza am facut doar cu castraveti si rosii, dar pe urma am dezvoltat cu dovlecei, dovleci placintari prefierti, ceapa, praz, ciuperci, usturoi...), fiecare condimentat cu sare-piper-boia-rondele de ardei iute-mult patrunjel, peste legume se pun bucatile de fileu de somon (initial am pus natur, dar pe urma le-am lasat intr-un sos de ulei de seminte de struguri + ketchup dulce + sare + piper + boia dulce + macinatura de ardei iute uscat + tot ce-ti poate veni in minte.... am pus patrunjel proaspat (ma rog, proaspat decongelat) si cate o bucatica de unt.
Le-am impachetat cat s-a putut de strans in hartia de copt si l-am pus in cuptorul preincalzit (cuptor cu convectie fortata Wiesheu) la 220 gr.C pentru 20 de minute.
Francezii mananca asa ceva direct din folie (sa nu se piarda "sosul" format), dar eu l-am "transmis" cu lopata de teflon din dotare pe o farfurie si l-am servit fierbinte cu legume fierte si felii de paine de casa (produsa tot de mine")
A iesit de fiecare data extrem de bine, cred ca nici nu se poate strica!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu