Chec cu fructe uscate si glazura de lamaie


Reteta de la Dana Szocs



Pentru ca de curand mi-am cumparat si eu o forma de silicon pentru prajituri,am fost tare nerabdatoare sa o incerc,mai ales ca prajiturica finala arata tare bine si e de efect,asa ca am facut un chec cu stafide,ciocolata si o simpla glazura de lamaie.A fost simplu insa foarte bun!

Am folosit:

6 oua
6 linguri de ulei
6 linguri de zahar
7 linguri de faina
o mana de stafide
banuti de ciocolata
1 praf de copt
3 plicuri zahar vanilat
coaja de la o lamaie
esenta de vanilie

Am separat galbenusul de albus,galbenusurile le-am frecat bine cu zaharul pana s-a topit zaharul complet si galbenusurile si-au dublat volumul,apoi am adaugat uleiul,coaja de lamaie,esenta,faina si praful de copt.

Albusul l-am batut spuma tare cu un praf de sare si apoi cu o lingura l-am incorporat pe rand in amestecul de gabenusuri,pana s-a omogenizat bine.Am pus stafidele in apa sa se inmoaie putin,apoi le-am scurs bine,le-am sters bine cu un prosop de hartie si am pus peste ele o lingura de faina si am amestecat (pentru ca stafidele sa nu se duca la fund in aluat).

Am pus o parte de aluat in forma,un rand de stafide,un rand de banuti de ciocolata,iarasi aluat,stafide,ciocolata si apoi am dat checul la cuptor pana s-a copt complet.

Am facut o glazura de lamaie din 4 linguri de zahar pudra si 2 linguri zeama de lamaie,am amestecat bine si cand checul s-a racit,am turnat glazura peste el.

Pofta mare!

Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu