Mix de aperitive



Reteta de la Bubulina Gospodina  

Ingrediente:


200 gr branza Philadelphia (light)
aprox. 150 gr somon afumat
ulei de masline
oregano
sare
piper
lumpfish caviar
patrunjel tocat marunt
2 frunze de ceapa verde
paine feliata
jumatate de castravete

Pentru primele aperitive, avem nevoie de 70 de grame de branza si 30 de grame de somon afumat. Cu ajutorul unul blender, facem o pasta din aceste 2 ingrediente.

Taiem painea cu ajutorul unor forme de biscuti si cu un pos sau o punga, punem crema pe fiecare floricica de paine. La sfarsit, ornam cu putin caviar. Pe astea le-am numit “aperitive cu crema de somon”.

Pentru aperitivele numarul 2, avem nevoie de 60 grame branza, o lingurita ulei, putina sare si o jumatate lingurita oregano uscat. Amestecam toate ingredientele si apoi punem crema peste feliutele de castravete.
Ornam cu o fasiuta mica de ceapa verde. Pe acestea le-am numit “aperitive cu crema oregano”.

Aperitivul cu numarul 3 este de fapt o rulada cu branza Philadelphia si somon afumat. Taiem coaja de la felia de paine si apoi punem felia intr-o punga. O intindem cu facaletul si o ungem cu putina branza si apoi asezam o felie de somon afumat. Rulam si dam la frigider pt 10 minute. Am folosit 2 felii de paine. Recomand painea cumparata din supermarket, nu cea de la brutarii. A mea e cumparata de la o brutarie si dupa cum vedeti, nu s-a intins bine. Dupa cele 10 minute, se feliaza si se orneaza cu putin castravete.

Si ultimele aperitive (preferatele mele)! Pentru aceste aperitive folosim restul de branza, putina ceapa verde taiata marunt, putin patrunjel tocat marunt, o lingura de ulei de masline, sare si piper dupa gust si paprika dulce pt ornat. Amestecam toate ingredientele (in afara de paprika) si apoi ornam stelutele facute din paine (le-am decupat tot cu o forma de biscuiti). Eu m-am folosit de 2 lingurite pentru a da acea forma, cremei de branza dar puteti sa ornati si cu posul sau cu punga. Am umezit putin o furculita si am bagat-o in borcanul cu paprika si apoi am apasat putin pe crema de branza.
Pe acestea le-am numit “aperitive cu ceapa si paprika”.

Pai cam asta e…pofta mare!


Mai multe retete delicioase de la Bubulina Gospodina gasiti pe blogul ei www.bubulinagospodina.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu