Madlene


Reteta de la Camelia Bizadea 

Ingrediente :

3 oua
300g zahăr pudră
250 ml ulei
300 ml lapte
esenta de lamaie ,coaja de lamaie
500g făină
1 pachet praf de copt
pentru umplut :gem ,fulgi de ciocolata ,nutella etc

Incalziti cuptorul la 180 ° C.

Într-un castron, amestecati ouale cu zaharul pudra si un vf cutit de sare .
Adaugam laptele cald putin cate putin , apoi uleiul si aromele .
La sfarsit adaugam faina amestecata cu praful de copt .
Omogenizam bine ,dupa care impartim compozitia in formele unse cu putin ulei .
Le umplem pe jumatate doar ,deoarece urmeaza sa adaugam umplutura
(eu am pus in unele gem de gutui ,in altele nutella ,iar din restul am
facut o maxi madlena cu fulgi de ciocolata :D )
Dupa ce am gustat din aceste minunatii , mi-am dat seama ca
este reteta perfecta pentru Panettone :)

Se coc aprox 20-25 min.

Mai multe retete delicioase de la Camelia gasiti pe blogul ei Deliciile Cameliei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu