Briose cu brocolli si oua de prepelita


Reteta de la Paula Gafitescu

Ingrediente
250 gr faina
240 ml lapte
200 gr brocolii fiert si maruntit
cateva fire patrunjel
2 oua mari
70 ml ulei
100 gr cas/cascaval
1 lingurita praf copt
1/2 lingurita sare
1/2 lingurita bicarbonat
14 oua de prepelita

Timp de pregatire: 25 min. Timp de coacere: 30 min.

Incepem cu brocolli care trebuie fiert cam 15 minute inainte de a-l folosi pentru briose. Eu am avut crud, dar daca luati congelat nu trebuie fiert mai mult de 5 minute. Cand brocolli e fiert, scurgem apa calda si turnam un jet de apa rece peste el ca sa-si pastreze culoarea verde. Il lasam deoparte. Punem la fiert ouale de prepelita. Eu le-am fiert 7 minute, atat.

Cernem faina cu praful de copt, sarea si bicarbonatul. Separat batem ouale cu telul pana incep sa devina spumoase. Intr-un alt vas amestecam laptele cu uleiul si cu casul (cascavalul) ras. Peste oua punem jumatate din faina, amestecam usor ca sa nu ramana cocoloase, apoi punem jumatate din cantitatea lichida. Turnam faina ramasa, amestecam usor apoi iarasi compozitie lichida.

Din brocolli fiert rupem 14 buchetele mici, restul il maruntim si-l adaugam in aluatul de briose. Pregatim formele de briose (mie mi-au iesit 14 bucati mari) cu hartiute de copt. Preincalzim cuptorul la 190 de grade.

Punem cate o lingura plina de compozitie in fiecare forma, apoi cate un ou de prepelita (curatat :P) iar peste ou o alta lingura de compozitie. Atentie...sa nu umpleti formele de briose pana sus pentru ca o sa dea pe-afara :) Deasupra fiecarei briose infingem cate un buchetel rezervat din brocolli.

Dam tava la cuptor si coacem briosele pentru 25-30 de minute, pana sunt rumenite frumos.
Sunt de mare efect, usor de facut...si tare delicioase. Eu le recomand, asta in caz ca va plac ouale de prepelita.

Mai multe retete delicioase de la Paula gasiti pe blogul ei Enjoy dessert!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu