PRAJITURA CU FOI, BRANZA DULCE SI STAFIDE


 Reteta de Maria Udrea

INGREDIENTE

Pentru blat:
2 oua
1 cana zahar
1 cana ulei
1 cana iaurt
coaja si zeama de portocala
esenta de portocala
2 linguri cacao
800 gr faina
sare
un varf lingurita bicarbonat
15 gr drojdie uscata
Pentru umplutura:
600 gr branza dulce
4 linguri zahar
100 gr stafide
2 oua
un plic budinca de vanilie
sare
coaja si zeama de lamaie

MOD DE PREPARARE:

Intai am pus stafidele la hidratat.
Pentru blat am spart ouale si le-am pus intregi intr-un bol.
Am adaugat zaharul si am frecat bine pana au devenit o spuma, apoi am adaugat uleiul si am frecat in continuare.
Am pus bicarbonatul in iaurt si am amestecat imediat deoarece se umfla, apoi l-am adaugat peste compozitia din bol si am omogenizat.
Am pus coaja si zeama de portocala, esenta, sarea si in final faina amestecata cu cele doua linguri de cacao si drojdia uscata. Am framantat un aluat elastic si usor de intins pe care l-am lasat sa se odihneasca 10 minute.
Intre timp am pregatit compozitia cu branza.
Am amestecat branza cu zaharul si budinca de vanilie, am pus coaja si zeama de lamaie, sarea, apoi am incorporat ouale.
Aluatul l-am impartit in trei parti, doua parti egale si una mai micuta pe care am asezat-o la mijloc.
Am tapetat tava cu hartie, am intins prima foaie de aluat, peste ea am pus jumatate din compozitia cu branza, apoi am pus foaia cea mica, cealalta jumatate de compozitie cu branza si ultima foaie.
Am copt la 180 grade pentru 40 minute.
Eu am folosit o tava de 28/36 cm.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu