Fursecuri pentru Craciun



Reteta de la Ioana Fagadariu

Am pregatit 2 retete:
1.FURSECURI UMPLUTE CU CREMA SHERRY: (kcal:4696)

TIMP PREGATIRE: 60 MINUTE
COACERE: 10 MINUTE

PT. BLAT:
300g faina, 100g zahar, 1 plic zahar vanilat, putina sare, un ou, 175g margarina sau unt. Se amsteca toate impreuna, se pune intro folie de plastic si se lasa la frigider o jumate de ora. Apoi se intinde blatul, se ia un pahar, si se fac forme, dupa care se aseaza pe o foaie de copt in cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pemntru 10 minute.
PT. CREMA:
200g. ciocolata, 3-4 linguri Sherry, 2-3 linguri lapte de capra. Se pun toate intr-o cratita si se lasa sa se imbina aromele pe baie de aburi.
Se fac perechi doua cate doua si se umple cu crema.


2.FURSEURI AROMATE CU SCORTISOARA (kcal:3097)
TIMP DE PREGATIRE: 25 MINUTE
COACERE: 12 MINUTE

PT BLAT:
250g faina, 200g unt sau margarina, 150 g, crema branza capra. Se amesteca ingredientele si se ruleaza (2,5 cm) intr-o folie de plastic, care se lasa mai apoi in frigider peste noapte, sau cateva ore. Blatul se taie bucati de 1/2 cm grosime.(Eu am intins blatul si la fel am facut cu paharul forme). Se pun pe o tava cu foaie de copt, si se ung cu laptele si zaharul (care le-am imbinat in prealabil) si se pun la cuptorul preincalzit la 200grade Celsius pentru 12 minute.
PT. PRESARAT:
50g zahar cu scortisoara (eu am pus 10 grame de scortisoara si 40 grame de zahar si le-am combinat, in felul acesta poti doza singura cata cantitate de scortioara vrei sau nu, depinde de cat de aromat va place) si o lingura lapte de capra. Se amesteca cele doua ingrediente.

Sper sa va placa!

Sarbatori fericite va doresc!
Ioana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu