FLORI DIN FOIETAJ CU MIXT DE LEGUME SI CARNE TOCATA


Reteta de Maria Udrea

 INGREDIENTE:

2 cepe
2 morcovi
1 ardei
1 cutie ciuperci conservate(350 gr)
1/2 Kg carne tocata amestec(porc, vita)
felii de bacon
1/2 pachet aluat de foietaj Bella
marar
cimbru
oregano
putin Ketchup facut in casa
piper macinar
sare
2 oua
putin ulei

MOD DE PREPARARE RETETA FLORI DIN FOIETAJ CU MIXT DE LEGUME SI CARNE TOCATA:

Legumele le-am curatat si tocat marunt si le-am inabusit putin in apa cu ulei, apoi am pus ciupercile scurse bine si tocate marunt, carnea tocata, am asezonat cu condimente si sare si am lasat pe foc pana s-au patruns toate bine.
Le-am ridicat de pe foc, le-am pus intr-o sita la scurs si le-am lasat la racit.
Feliile de bacon le-am pjajit putin pe o parte si pe alta in ulei si le-am pus si pe ele la scurs.
Am pus doua oua in amestecul de carne si legume, dupa racire si putin marar tocat.
Aluatul, decongelat l-am intins si l-am taiat in 8 patrate. L-am asezat in forme de briose, formand marginile in jos ca niste petale de floare, am pus feliile de bacon de jur imprejur si in mijloc amestecul de carne cu legume pana la baza formei. Am dat la cuptor la 180 grade, pentru 35 minute.
Se pot servi cu ketchup sau fara, dupa preferinte.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu