Tiropitas


Reteta de la Cosmin Ordean Boc 

 Tiropitas- specialitate greceasca... o modalitate excelenta de a pune ceva pe masa cand aveti invitati!

Avem nevoie de:
250 gr. branza feta de capra ( se poate folosi si telemea de capra )
250 gr. branza dulce ( cottage cheese )...eu am folosit tot branza de capra dulce
3 oua de casa
250 gr. unt topit
un pachet de foi de placinta ( aluatul grecesc de placinta se numeste Filo...din pacate nu se prea gaseste pe la noi ). In ceea ce priveste foile de placinta eu aleg ( binenteles cand am de ales ) varianta refrigiderata si nu cea congelata.
Daca doriti sa aflati cu mai mare exactitate de unde cumpar eu aceste produse nu ezitati sa ma intrebati... va raspund cu cea mai mare placere.
Amestecam branza impreuna cu ouale batute usor intr-un bol.

Ungem cate o foaie cu unt topit, apoi o taiem cu un cutit ascutit in fasii de aprox. 10 cm. latime ca in imaginea de mai jos.

Punem o lingurita de amestec de branza in capatul fiecarei fasii si apoi le impachetam din colt in colt.

Le punem in tava pe o hartie de copt si le mai ungem usor deasupra cu putin unt topit.

Le punem apoi in cuptorul preincalzit initial la 175 °C si le lasam 15-20 minute pana cand prind o minunata culoare brun- aurie.

Merg fantastic cu un sos de marar in care se inmoaie un coltisor inainte de a musca din ele.

Mmmm... un deliciu!

Mai multe retete de la Cosmin gasiti pe blogul lui, Simplu si bun 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu