Pizza cu prosciutto, mozzarella si busuioc


Reteta de la Bubulina Gospodina  

Ingrediente:

aluat de pizza
sos pt pizza
3 felii de prosciutto
1 bila branza mozzarella
jumatate de rosie
busuioc proaspat

Zilele trecute am facut pizza si mi-a mai ramas aluat pe care l-am bagat la congelator iar azi am zis sa il folosesc. Reteta aluatului o gasiti pe site. Singura diferenta e ca am adaugat si putin cimbru in el. Am preincalzit cuptorul la 180 de grade. Am intins aluatul dar de data aceasta l-am intins mai mult pt ca am vrut o pizza cu blat subtire. Am uns tava cu ulei si am asezat aluatul in ea, i-am facut cateva gaurele cu ajutorul furculitei si am pus o lingura si jumatate de sos. Sosul pe care il folosesc este de la Knorr dar daca vreti, il puteti prepara in casa.

Peste sos, am asezat o jumatate de rosie, curatata de seminte si taiata cubulete si branza mozzarella, taiata felii.

Am dat la cuptor, la treapta de jos, pt aproximativ 20 minute. Cuptorul meu este electric, s-ar putea ca la unul pe gaze sa se faca mult mai repede deci aveti grija sa verificati din cand in cand pizza. Inainte de a scoate pizza, am asezat feliile de prosciutto si am mai lasat la cuptor pt inca 1 minut.

Am presarat frunze de busuioc proaspat si gata. Delicioasa! PS: cantitatea de branza si prosciutto, sunt pentru o pizza medie. Daca vreti sa faceti o pizza mare, cat tava de la aragaz, ajustati gramajele ingredientelor.

Mai multe retete delicioase de la Bubulina Gospodina gasiti pe blogul ei www.bubulinagospodina.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu