Clatite cu morcovi


 Reteta de la Gabriela Cuzepan

Clătitele sunt printe cele mai comune şi mai apreciate la noi. Pentru că ne plac şi nouă tare mult, suntem atraşi să încercăm ceva nou, şi mai ales să încercăm cu o bază pe care deja o ştim.

Am ales de data aceasta să peparăm clătite mai puţin obişnite, şi anume clătite cu morcovi.

Ingrediente:

1 1/2 cană de făină
3 linguri de zahăr brun
2 linguriţe de praf de copt
1 1/2 linguriţă de bicarbonat de sodiu
1/4 linguriţă de sare
1 cană de lapte
2 ouă, care se bat în prealabil
1 lingură de ulei
1 linguriţă de extract de vanilie
2 căni de morcovi, curăţaţi şi raşi fin – în medie 3-4 morcovi
1/4 cană de stafide, nuci, sau alune mărunţite.

Pentru topping am folosit smântână amestecată cu un gem mai acrişor.

Mod de preparare:
Prima dată se amestecă îngredientele uscate: făina, zahărul, praful de copt, bicarbonatul de sodiu, sarea. Noi am mai adăugat aici şi puţină scorţişoară.
Apoi separat am amestecat ingredientele lichide, pas cu pas. Am început cu laptele, pe care l-am turnat într-un vas mai înalt.
Am adăugat ouăle pe care le-am bătut mai înainte.
După amestecarea acestora am adăugat ingredientele uscate.
În final am adăugat: morcovul ras fin, stafide, esenţa de vanilie.

Ce a ieşit a fost un deliciu! Le-am savurat cu un sos făcut din smântână şi un gem acrişor de merişoare.

Mai multe retete delicioase de la Gabriela gasiti pe blogul ei Fusion Cooking!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu