Pachetele cu mure

 

Retetea de la Felicia Hoble

Din nou o retzeta delicioasa cu mure: Pachetele cu mure. De data asta meritul meu este doar pe jumatate pentru ca aluatul foietaj l-am cumparat dar … rezultatul a fost deosebit. 

Ingrediente (pentru 9 pachetele) 

• 1 pachet de aluat foietaj ce contine 2 foi (450 g) 
• 3 mere mijlocii
• 2 cani mure 
• zeama de la o lamaie 
• 1 cana zahar brun ( numai din acesta am avut dar desigur se poate folosi si cel alb )

Aluatul trebuie scos din congelator cam cu 2 ore inainte de a lucra cu el (asa erau indicatiile pe pachetul meu) asa ca l-am scos iat in timpul ramas m-am apucat de pregatit umplutura de mure
Se curata merele si taie in bucati mici se spala si se scurg bine murele. Intr-un vas mic se pun fructele, zeama de lamaie si zaharul si se pun la foc mic amestecand periodic pentru 45-60 minute. 
Se formeaza o « dulceatza « de mure cu mere buna de tot. Dupa ce s-a racorit putin se scurge de siropul ce se formeaza sa fie cat mai tare pentru cand se vor umple pachetelele. Desigur siropul obtinut se foloseste pentru un suc de mure bun, bun …. 
Se intinde prima foaie de aluat, se fac 9 gramezi de umplutura si se acopera cu a doua foaie. Se formeaza patratele, se decoreaza cu mac ( optional ) si se taie cu un pinten. Se dau la cuptor 15-20 minute pana cand sunt frumos rumenite. Se lasa la racit si de devoreaza.



Mai multe retete delicioase de la Felicia gasiti pe blogul Felisrecipes.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu