Pasta de chili cu kapia


Reteta de lEnyedi Sandor
Am cules jalapeno si serrano...destul de buna recolta pt. un balcon....
Si am facut opasta de chili cu kapia, ca dara trebuie si la iarna ceva din "gradina"...

Io am facut cu 1/2 kil de chili cu 1 kil de kapia...curajosii pot face cum vor ei :)
Se curata de seminte (curajosii pot sa nu...) atat chili cat si kapia (asta cam obligatoriu), se taie bucati si se face pasta la blender.
Se pun intr-un vas pe foc, se adauga 2 "deti" de otet de vin alb, 1 "det" de ulei, o lingurita de piper macinat, o lingurita de chimen dulce, 2 linguri de zahar, doua lingurite de sare, 15-20 catei de usturoi presati si se fierbe pana devine o pasta de consistenta pe care o vreti....Io am facut-o tare, aproape ca mi-o ars in cratita... :)
Se poate jongla si cu conservarea....se poate dunstului ca atare, se poate pune niste ulei peste pasta, se poate pune conservant (salicil)....dar trebuie pus in borcanase perfect spalate!

Tuburile de diverse paste de ardei sunt fixum peliculam pe langa asta...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu