Mancare de "resturi din frigider"



Reteta de lEnyedi Sandor

De la masa precedenta mi-au ramas niste spaghete (am fiert prea multe) si "schmutzig" ce sunt nu mi-a venit sa le arunc sau sa-l amestec in mancarea lu'domnu caine...Asa ca:

- am pus spaghetele de aseara intr-o tava de silicon (se poate pune in orice tava neaderenta sau tapetata cu hartie de copt)
- am facut o omleta mai moale cu 3 oua, 4 linguri de faina, cateva linguri de apa minerala gazoasa, piper, sare, boia (si ce mai vreti)
- am cautat ce mai am prin frigider (am gasit parizer, slanina afumata, ceva branza de burduf, ceapa, o jumatate de ardei dulce, o juma de gogosar) am maruntit tot, am adaugat 3 catei de usturoi trecut prin presa, am feliat subtire o rosie
- am turnat "omleta" peste paste, am netezit cu o lingura si am imprastiat toate cele maruntite peste paste (mai putin branza), am mai facut o noua "omleta"cu un ou si niste faina, apa minerala si condimente si am imprastiat cat de cat uniform
- am ornat cu feliile de rosii si cu branza maruntita (puteam pune si altceva, dar numai din astea am avut in frigo..) :)
- 25-30 minute la cuptor preincalzit la 180 gr. C

A iesit o mancare chiar faina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu