Ceafa la cuptor cu legume si cartofi, mai altfel


Reteta de lEnyedi Sandor

Mi-am terminat oteturle aromate, cand m-am pregatit sa arunc resturile m-am gandit cum sa fac sa le  folosesc cumva...ca ardeleanu'i econom..

Asa ca am facut o marinada cu ardei kapia, telina, usturoi, patrunjel,  ardei iute ïmbibate cu otet si pasta de rosii, sare, piper, boia. Feliile de ceafa le-am baitzuit vreo 2 ceasuri la frigider.
Le-am curatat superficial, le-am pus pe  hartie de copt, am maruntit ceapa si ardei dulce, am feliat o rosie si  am acoperit carnea.
Am facut un pachet din hartia de copt,  se pune la cuptor 30 minute la 180 gr.C

Am cumparat zilele trecute niste cartofi noi, orice incercam cu ei, ramaneau tari, de nu te lasau pe stadion cu ei....asa ca i-am fiert aproape complet in coaja, le-am curatat si le-am taiat "rural" , adica darabe mai mari, le-am pus in tava, am pulverizat ulei de masline peste ei si i-am condimentat simplu, cu sare, piper si boia dulce.
Cu 15 min. inainte de a se gata coptul carnii am bagat si cartofii la cuptor.

Castravetii covasiti erau f. reci......

Poate mi-a fost si foame, dar mi s-a parut  cea mai buna ceafa la cuptor facuta de mine!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu