Omleta cu unt si ceapa verde ( scrambled eggs by Gordon Ramsay )


Reteta de la Rita Ilies

 Ingrediente pentru două persoane:
4 ouă
40 g unt rece
1-2 linguri cu smântână grasă
sare și piper, ambele proaspăt măcinate
ceapă verde
două felii de pâine prăjită
câteva felii de dovlecel rumenit în tigaia grill ( opțional )
ulei de măsline

   Într-o crăticioară, pe aragaz la foc mic, am pus ouăle și untul.
   Le-am amestecat continuu luând periodic cratița de pe foc. Practic, această omletă se coace datorită căldurii vasului în care este preparată.
   Când ouăle au început să se închege am adăugat sarea, piperul și smântâna.
   La final, am adăugat și codițele de ceapă verde tăiate mărunt.
   Am servit pe felii de pâine prăjită alături de câteva rondele de dovlecel rumenite în tigaia grill și stropite cu puțin ulei de măsline.


   Deși pare că ar trebui preparată în destul de mulți pași rețeta este, defapt, una foarte simplă. Cu siguranță, o dată încercată, o veți repeta cu mare drag.

   Poftă bună!

Mai multe retete de la Rita gasiti pe blogul ei Culinary Rainbows

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu