Pulpa de rata cu varza rosie


Reteta de la Dana Szocs

Nu mai este deja un secret faptul ca rata este carnea pe care eu o ador,daca e bine gatita si are gust bun,as putea manca rata de 3 ori pe zi.Din pacate nu gasesc asa ceva in pauza de masa de la birou,dar din fericire,atunci cand am timp,pregatesc acasa o rata minunata,aromata si exact pe gustul meu,care sper insa sa fie si pe gustul vostru

Am folosit:

2 pulpe de rata
sos soia
crema de otet balsamic,zahar brun
scortisoara,anason macinat
chilly,paprika iute afumata
lapte

Pentru garnitura:

1 varza rosie medie
sare,piper
3 lingurite zahar
2 lingurite otet

Am marinat din timp pulpele de rata cu sos soia,crema de otet balsamic,zahar brun,scortisoara,anason,chilly,boia iute afumata,le-am lasat aproximativ 3 ore intorcandu-le din cand in cand pe toate partile.Dupa acest timp,am scos pulpele din marinata,le-am zvantat bine cu un prosop de hartie si le-am asezat cu pielea in jos intr-o tigaie bine incinsa si le-am lasat sa se rumeneasca,le-am intors si pe partea cealalta.Dupa ce au prins o culoare frumoasa pe ambele parti,le-am transferat intr-o tava de cuptor,am adaugat si marinata in care au stat,putin lapte si le-am dat la cuptor sa se patrunda bine si sa se fragezeasca.

Varza am taiat-o fasii subtiri,am pus-o intr-o cratita cu ulei incins,am adaugat sare,piper si am lasat-o pe foc mic ca sa se inmoaie bine.La final am adaugat amestecul de otet cu zahar si am mai lasat 10-15 minute pentru a se evapora mirosul de otet,apoi am oprit focul.
Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu