Placinta cu dovleac


Reteta de la Dana Szocs


Cei care ma cunosc stiu ca nu mananc,si nu am mancat niciodata dovleac,indiferent de forma sub care este el prezentat.Nu as putea spune in acest caz ca nu imi place,dar,nu ma inspira deloc si din acest motiv nici nu pot gusta.Cu toate astea insa,m-am aventurat astazi la cerere,sa fac o placinta,care se pare ca a fost chiar buna tinand cont de faptul ca nu a mai ramas macar o bucata sa o pozez si eu dimineata la lumina naturala a zilei

Am folosit:

1 pachet foi de placinta
1 dovleac
3 linguri zahar brun
anason macinat
scortisoara
nucsoara
coaja si zeama de la o portocala
unt,ulei
1 galbenus

Am pregatit prima data dovleacul,spalat,curatat,si apoi maruntit cu ajutorul robotului meu drag care mereu imi vine in ajutor cand am treburi grele cum ar fi fost sa dau un intreg dovleac pe razatoare
Odata maruntit dovleacul am pus intr-o cratita unt si putin ulei (pentru a nu se arde untul),am pus apoi dovleacul,zaharul,anasonul,scortisoara si ceva nucsoara rasa proaspat,coaja si zeama de lao portocala si am lasat dovleacul pe foc pana cand s-a inmuiat. L-am luat apoi deoparte si l-am dat putin la racit.
Am uns o tava cu ulei,am asezat in ea foi de placinta unse fiecare in parte cu ulei,am asezat apoi dovleacul,restul de foi de placinta,la fel unse cu ulei,am impachetat frumos deasupra aluatul care era pe margini,am uns cu un galbenus,am presarat zahar brun si am dat tava la cuptor pana cand placinta s-a rumenit frumos.

Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu