Coaste lipicioase la cuptor


Reteta de la Dana Szocs

Mie imi plac coastele extrem de mult desi nu ma declar a fi o mare carnivora in general,dar…daca e cu coaste de porc,greu rezist tentatiei.daca mai este si vorba sa ne murdarim pe degete si coastele sa fie dulci,lipicioase si extrem de bine facute…atunci chiar ma declar fericita si incantata. Recunosc,cu regret insa,ca doar eu le fac asa cum trebuie,gustoase,bine facute,cu carnea care ti se topeste in gura,desi am incercat sa mananc si prin oras…m-au dezamagit si nici nu mai incerc

Am folosit:

4 coaste proaspete de porc
sos soia
1 lingura zahar brun
otet de orez
scortisoar
lapte

Am marinat coastele de cu o seara inainte in sos de soia,zahar brun,otet de orez,am presarat peste ele pentru un plus de aroma si scortisoara si le-am bagat la frigider. Astazi,le-am lasat inainte de a le gati sa ajunga la temperatura camerei si intre timp am incins cuptorul apoi le-am bagat in cuptor la foc potrivit,impreuna cu marinata si ceva lapte dulce.Le-am lasat sa se patrunda bine si le-am scos din cand in cand pentru a le mai hidrata cu sosul din tava,sa le pastrez zemoase si lipicioase.
Am servit alaturi de coaste o salata de ridiche alba cu otet,sare,ulei de masline,si o lingurita de chutney de smochine,facut cu ceva vreme in urma,dulce,bun si delicios.

Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu