Biscuiti cu aroma de lamaie si stafide



 Reteta de la Maria Udrea
INGREDIENTE

200 gr unt (82%)
2 galbenusuri
150 gr zahar
30 gr stafide aurii
800 gr faina
1 lingurita bicarbonat de sodiu
coaja de lamaie rasa fin
1 lingurita esenta de lamaie
1  lingurita zeama de lamaie
1 varf cutit sare

MOD DE PREPARARE:

Nu spun despre acesti biscuiti decat ca se topesc in gura, mai ales a doua zi si sunt tare aromati!
Incepem prin a rasni zaharul, apoi il adaugam peste untul tinut la temperatura camerei si le mixam pana cand devin o crema spumoasa.
Adaugam putina sare, coaja de lamaie, esenta, bicarbonatul stins in zeama de lamaie si cele doua galbenusuri si omogenizam, apoi incepem sa incorporam faina cernuta si la
final, stafidele hidratate putin in apa cat sa fie acoperite.
Eu am oprit cateva stafide sa le adaug dupa ce portionez biscuitii.
Framantam un aluat nelipicios si foarte sfaramicios, pe care il lasam la odihnit 15 minute.
Intindem aluatul in foi de grosimea degetului mic, apoi cu ajutorul unei forme de biscuiti,
sau cu paharaul ca in cazul meu, decupam biscuitii pe care ii transferam in tava tapetata
cu hartie de copt.

Eu am infipt cateva stafide din loc in loc, la o parte din biscuiti, unde constatam eu ca nu
prea sunt stafide in aluat.
Dam tava la cuptor pentru 25­30 de minute la 180 de grade.
Cand sunt reci ii pudram cu zahar.
Eu am copt doua tavi a cate 50 de biscuiti.

Pofta buna!

Mai multe retete delicioase de la Maria gasiti pe blogul ei Merisor si retetele ei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu