Peste cu portocale si vin rosu


Reteta de lEnyedi Sandor

Peste cu portocale si vin rosu, cred ca e o varianta de combinatie seviche cu bucataria europeana...

Am vazut la teveu si o fost musai sa fac....putin modificat...
Se curata 2 portocale, inclusiv de pielita (daca se poate), se tapeteaza “tava” cu felii taiate subtiri..
Se aseaza fileurile de peste (eu am folosit salau de Nil, reteta era cu fileu de somon) peste feliile de portocale, se condimenteaza cu sare, piper si mix de verdeturi (eu am folosit mix african, dar merge si patrunjel, marar cu menta), se acopera cu restul de felii de portocale si se uda zdravan cu vin rosu si zama de la o portocala...
Se presara “peste” patrunjel, fulgi de usturoi, usturoi taiat felioare (cantitate dupa gust), se lasa macar 2 ceasuri la “hodina”.

Se acopera cu hartie de copt + folie aluminiu (eu am pus capacul tigaii) si se da la foc mijlociu 15-20 minute.
Se serveste cu cartofi natur cu patrunjel, poate si cu marar si smantana cu mujdei...(eu i-am innebunit in nitel unt..fara nimic in plus...)

Pofta mare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu