Porc la cuptor cu paprika afumata si ciuperci


Reteta de la Dana Szocs


Pranzul de astazi…nu neaparat sanatos pentru ca nu incurajez asocierea de carne cu cartofi dar…cateodata mai facem si ce ne dorim nu numai ce trebuie sau ce e sanatos,asa cum ziceam…pranzul de astazi a fost creat pe masura ce se adunau ingredientele pe masa,pentru ca initial nu stiam exact ce vreau sa fac cu acele bucati de friptura,dar apoi mi-am mai amintit de una,alta prin frigider si a iesit ce se vede

Am folosit:
8 felii pulpa de porc
250 gr ciuperci
1 kg cartofi
paprika afumata iute
sos soia,apa de flori de portocal
chimen macinat,ulei de masline
putin cascaval,praz pentru decor

Am marinat carnea 2-3 ore in sos de soia,apa de flori de portocal,paprika iute afumata,chimen,apoi am pus-o intr-o tava cu tot cu marinata,am adaugat ciupercile taiate bucati,putina apa si ulei de masline deasupra,si am dat-o la cuptor sa se rumeneasca usor la foc mic.

Cartofii i-am curatat si i-am taiat bucati mari,apoi i-am pus intr-o cratita cu ulei de masline,paprika afumata iute,chimen macinat,sare si i-am dat si pe ei la cuptor. Am pus deasupra cratitei o bucata de hartie de copt inmuiata in apa rece si stoarsa bine si am lasat cartofii aproximativ 30 minute in cuptor.Am scos apoi hartia de copi si i-am mai lasat 10 minute sa se rumeneasca frumos.

Dupa ce si friptura s-a patruns,am pus pe fiecare felie cate o bucatica de cascaval si am mai lasat-o la cuptor cat sa se topeasca cascavalul,apoi am oprit focul si am decorat farfuria cu praz proaspat taiat fidelute.

Pofta mare!

Pofta mare!Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu