Porc cu prune si miere de pin


Reteta de la Dana Szocs


Imi place foarte tare ca majoritatea prietenilor si colegilor mei atunci cand merg in concediu in afara tarii mereu se gandesc la mine si imi aduc tot felul de ingrediente,in cazul de fata am primit un borcan cu miere de pin,adus din Grecia,este tare buna si cu o aroma aparte,pe care abia am asteptat sa o pot folosi intr-un preparat

Am folosit:
6 felii pulpa porc
8 prune
1 lingurita 5 spices
sos soia
50 ml lapte
piper,boia iute,2 liguri miere de pin
50 ml vin alb

Am marinat carnea de porc in vin alb,sos soia,5 spices,aproximativ 2 ore,intre timp am taiat prunele felii,le-am pus intr-o tigaie impreuna cu boia,piper,2 linguri miere si 50 ml lapte si le-am lasat sa fiarba pana cand au scazut putin si s-a format un sos grosut ca si consistenta.

Am pus carnea intr-o tava de cuptor impreuna cu marinata in care a stat,deasupra pe fiecare felie am pus bucati de prune si sos si am dat tava la cuptor,pentru aproximativ 40-50 minute la foc mic. Cand carnea s-a patruns si s-a rumenit frumos,am oprit focul.

Am servit porcul cu prune alatauri de o salata de rosii cu ulei de masline ( Terra Creta) si busuioc din ghiveciul propriu,dar puteti face si o garnitura,cu siguranta va fi la fel de bun

Pofta mare!

Pofta mare!Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu