Carnati de curcan cu fenicul si paprika afumata iute


Reteta de la Dana Szocs



Am fost provocata de un prieten sa creez o varianta proprie de carnati de curcan si desi nu am facut niciodata carnati am acceptat provocarea si …am trecut la treaba.Am creat 2 arome diferite care m-am gandit ca v-ar fi de folos mai ales ca nu mai este atat de mult pana la Craciun,cand pe langa traditionalii carnati de porc puteti incerca si aceasta varianta.

Am folosit:
2,5 kg carne curcan
250 gr ciupercii
50 gr seminte fenicul
sare,piper
20 gr paprika afumata picanta
25 gr chimen macinat
15 gr ghimbir
2 catei usturoi
mate pentru carnati

Am spalat bine carnea,am tocat-o prin masina de carne,o parte prin sita mare si o parte prin sita mai mica,am tocat si ciupercile,ghimbirul si usturoiul,apoi am impartit carnea in 2 parti relativ egale,intr-o parte am adaugat seminte de fenicul prajite si maruntite bine la mojar,sare si piper si in cealalta parte am adaugat paprika iute afumata,chimen macinat, sare si piper..

Am umplut matele cu carnati,din ambele variante,apoi i-am lasat putin sa se usuce. Carnatii cu fenicul i-am fiert in 500 ml bere neagra,iar cei cu paprika iute afumata,urmeaza a fi prajiti.

Merita sa incercati si voi pentru ca ambele variante au iesit foarte aromate si gustoase,si mai ales stim ce contin fata de carnatii cumparati din comert

Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu