Chec cu migdale prajite si ciocolata


Reteta de la Dana Szocs


Imi place foarte tare sa improvizez deserturi cu ce am la indemana prin casa,si atunci cand ideea din mintea mea pare realizabila si cu gust,atunci ajunge repede dintr-un simplu gand la realitate.Asa a aparut si ideea acestui chec,pe care mi l-am imaginat cu ce aveam la indemana,iar migdalele prajite pot spune ca sunt vedeta preparatului,pentru ca au o aroma deosebita pe care nu as inlocui-o cu nimic

Am folosit pentru 2 checuri:
10 oua
10 linguri zahar
10 linguri ulei
11 linguri faina
1 pliculet praf de copt
150 gr ciocolata
150 gr fulgi de migdale
esenta vanilie

Migdalele le-am prajit putin intr-o tigaie fara ulei,la foc mic pana cand s-au rumenit usor,ciocolata am taiat-o bucatele mici.Am separat galbenusurile de albusuri,albusul l-am batut spuma cu un praf de sare,cand spuma a fost batuta bine am adaugat peste ea 10 linguri de zahar si am mai mixat pana cand zaharul s-a topit.

Galbenusurile le-am amestecat cu uleiul,adaugat treptat ca si la o maioneza,am adaugat apoi esenta de vanilie si apoi am incorporat usor galbenusurile cu uleiul peste spuma de albus,amestecand usor cu o spatula.Odata omogenizat amestecul de galbenusuri cu albusuri,am adaugat pe rand cele 11 linguri de faina si praful de copt,amestecand usor dupa fiecare lingura,am adaugat migdalele prajite si am omogenizat bine totul.

Am pus aluatul astfel obtinut in 2 tavi de chec,cate un strat de aluat,apoi ciocolata maruntita,iarasi aluat si deasupra ciocolata.Am dat tavile la cuptor pana cand s-au copt frumos si cand au trecut testul cu scobitoarea,le-am scos si le-am lasat la racit.

Simplu si gustos!

Pofta mare!Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu