Cheesecake cu zmeura


Reteta de la Dana Szocs


Ieri am repetat operatiunea cheesecacke cu ricotta pentru ca prima experienta a fost una reusita.De data asta am incercat cu zmeura proaspata si rezultatul…..a fost unul se senzatie,drept dovada ca azi a trebuit sa fac ceva dulce ca nu a mai ramas nimic de ieri

Am folosit:

250 gr biscuiti
100 gr unt la temperatura camerei
500 gr ricotta
400 ml frisca lichida
2 linguri zahar
esenta vanilie
2 pahare mari de zmeura
6 foi gelatina
30 ml lapte

La fel ca si la cheesecake-ul cu coacaze nici acesta nu se coace,singura etapa cu foc fiind cea in care se dizolva gelatina,de aceea cred ca e un desert potrivit si pentru cei care sunt mai putin familiarizati cu cuptorul.

Biscuitii si untul le-am bagat in robot si am amestecat pana cand biscuitii s-au sfaramat bine si s-au amestecat cu unt,apoi am pus totul intr-o forma de tort,am aranjat in asa fel incat fundul tavii sa fie uniform acoperit si am dat forma la frigider.
Am batut bine frisca,laptele l-am incalzit pana la punctul de fierbere si apoi l-am luat de pe foc si am dizolvat in el foile de gelatina inmuiate in apa rece.Am turnat acest amestec peste branza ricotta,am adaugat esenta si 2 linguri zahar si am mixat bine totul pana cand zaharul s-a topit.Am amestecat apoi frisca batuta cu ricotta,am impartit compozitia in 2 parti egale,in una din ele am pus zmeura dintr-un pahar si am mixat din nou pana cand zmeura s-a maruntit si crema s-a colorat intr-un roz pal.
Am scos forma din frigider,peste blatul de biscuiti am pus crema roz cu zmeura,apoi un strat de zmeura proaspata,crema alba si am decorat cu zmeura deasupra,apoi am dat prajitura la frigider pentru 3 ore.
Rapid,simplu si bun

Pofta mare!

Pofta mare!Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu