Ardei macinat



Reteta de la Margareta Cismasiu

Frigul s-a instalat,cam repede,ce-i drept,si in gradina mea lucru ce s-a vazut si pe plante.Am adunat ultimii ardei ,i-am macinat si i-am pus in borcane.La iarna vor da culoare si aroma mancarurilor.Sunt deliciosi la ciorbe,tocane,fripturi,mancaruri.
Nu trebuie sa fie ardei mari,frumosi.Din contra,eu am pus tot ce a fost mic si nu s-a putut folosi la nimic.Daca au avut pete ,le-am taiat si retul am pus la macinat.Conteaza sa fie ardei rosii,atat.

Ardeii se spala,se lasa sa se scurga de apa si se curata de cotoare.Daca sunt ardei patati,se inlatura partea patata si restul se foloseste.Se pot macina cu masina de tocat sau cu mixerul.Langa ardei,la macinat,se adauga o mana buna de patrujel verde.Totul se amesteca cu sare.Se pune sare ca pentru o mancare obisnuita,nu trebuie sa fie foarte sarati ardeii.Cu o lingura ,se pune totul in borcane,apasand,sa nu ramana goluri de aer.Borcanele se inchid ermetic si se pun la fiert la bain-marie. Se fierb o ora din momentul cand clocoteste apa. Dupa ce au fiert,se scot din apa,se verifica capacele si se pun in paturi sa se raceasca lent,apoi se depoziteaza in camara.

Mai multe retete delicioase de la Margareta gasiti pe blogul eRetete cu Margareta Cismasiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu