Rechin marinat cu cartofi noi


Reteta de la Enyedi Sandor

Marinada: pasta de rosii, mustar de Dijon, pasta de ardei (Edes Anna), sare, piper, boia, cayenne, (si ce va place...)
Rechinul (se poate face cu orice peste oceanic!) se tine in marinada 3-4 ore (eu n-am avut rabdare sa astept sa se decongeleze complet, asa ca am turnat marinada peste rechinul semidecongelet), se pun intr-o tava si se presara condimente verzi (eu am folosit amestec african pt. peste, cu multa menta)......cuptor 180 gr.C cca 30-35 de minute
Garnitura: cartofi noi spalati cu o perie, uscati cu un prosop de bucatarie, pulverizati cu ulei, plus condimente (piper, boia, sare, amestec tex-mex, sau ce va vine in minte).....cuptor 200 gr.C, cca 40-45 minute...
Un mujdei de usturoi cu iaurt e binevenit, sa nu mai pomenesc de acriturile care mi-au mai ramas in butoi, dar mere si castravetii “covasiti”...:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu