Rulada cu crema de mascarpone si ciocolata


Reteta de la Ioana Lingurar



Nu am mai facut rulada de mult si ma gandeam sa fac ceva cu mascarpone pentru ca imi place foarte mult , asa ca am facut aceasta combinatie si desi nu este foarte aspectuoasa, gustul e incantator. Iata ce avem nevoie pentru blat:4 oua, 6 linguri zahar, 1 zahar vanilinat, o lingura ulei, 3 linguri faina, o lingura amidon, jumatate dintr-un plic de praf de copt. Pentru crema: 250gr.mascarpone,150gr.ciocolata( eu am folosit Milka cu lapte), 2 linguri zahar pudra. Pentru decor: 200ml.frisca lichida (optional piersici din compot pe care le-am dat la blender ,cu care am stropit frisca.)

 Mod preparare blat: albusurile se bat spuma cu un praf de sare, adaugand treptat 4 linguri de zahar si zaharul vanilinat, galbenusurile se amesteca cu o lingura de ulei si cu 2 linguri zahar, apoi se incorporeaza in spuma de albusuri si amestecam bine , faina amidonul si praful de copt se amesteca si se incorporeaza treptat in spuma de albusuri , obtinand o compozitie de blat care se toarna in tava unsa si tapetata cu faina , apoi introducem in cuptor pana cand blatul este copt( capata o culoare aramie si se deslipeste de marginile tavii). Pe un prosop de bucatarie umed, scoatem blatul fierbinte si il rulam, lasam asa 15 min, intr timp preparam crema: 250gr. mascarpone se amesteca cu 2 linguri zahar pudra,apoi adaugam ciocolata pe care am topit-o pe aburi sau la microunde, se amesteca obtinand o crema consistenta. Desfacem rulada incet si umplem cu crema , apoi rulam din nou asezand rulada pe tava. Frisca se mixeaza si se intinde pe rulada in forma dorita. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu