Supa picanta cu fructe de mare si lapte de cocos


Reteta de la Bubulina Gospodina 

Ingrediente:
1 homar
500 gr creveti proaspeti
750 ml apa
1 catel de usturoi
200 ml lapte de cocos
un ardei gras (rosu)
2 cepe verzi
putin coriandru proaspat
2-3 ardei iuti (mici)
putin ginger murat sau proaspat
sare
piper
sofran
jumatate lingurita chimen macinat
2 linguri ulei

V-am mai spus ca iubesc fructele de mare? Daca nu, va mai spun o data! Ma gandeam zilele trecute ca mi-ar placea o supa iute cu fructe de mare, asa ca am facut minunatia asta. Aveam un homar si am zis sa-l pun si pe el dar daca voi nu aveti, puneti numai creveti. Vreo 750 de grame sa puneti.

Am spalat si curatat crevetii iar resturile le-am pus la fiert, cu 750 ml de apa, jumatate de ardei gras si putin coriandru si le-am lasat sa fiarba pentru 15 minute. Daca nu stiti cum se curata crevetii, va arat AICI. Intre timp, am pus si homarul la fiert si va arat AICI cum se curata. Din momentul in care apa a inceput sa clocoteasca, am mai lasat inca 7 minute la foc. Cand a fost gata, l-am curatat si am taiat carnea in bucatele mici.
Intre timp am strecurat supa, am taiat ardeiul si l-am adaugat in supa.

Dupa 10 minute, am adaugat sofranul, piperul, uleiul, chimenul, usturoiul intreg, laptele de cocos, ardeii iuti tocati marunt, gingerul murat si putina sare. ATENTIE! daca aveti ginger proaspat, dati pe razatoare o cantitate mica. Cam jumatate de lingurita.

Dupa alte 5 minute, am adaugat crevetii si coriandru tocat marunt, am lasat la fiert cam 8 minute si am adaugat bucatelele de homar fiert.

Asta e tot! Pofta mare!

PS: din resturile de homar, iese un sos nemaipomenit de bun!
Mai multe retete delicioase de la Bubulina Gospodina gasiti pe blogul ei www.bubulinagospodina.com

Un comentariu:

  1. asta da supa delicioasa si exotica, arata bine si imi place ca e si picanta, mi s-a facut o pofta de cand ma uit la pozele astea...mmmmmmm! :D

    RăspundețiȘtergere