Bocadillo sau ceva rapid de gătit și hrănitor


Reteta de la Gabriela Cuzepan 

Bocadillo este o gustare în stil spaniol/hispanic. Sunt pregătite rapid și au ajuns foarte foimoase de-a lungul timpului. Eu am încercat doar două variante, și mi-au placut suficient de mult astfel încât să încerc să le gătesc și eu.
Am ales să prepar propria mea varianta.

Ingrediente:
1 baghetă medie
1 roșie feliată
2 ouă
câtva felii de șuncă (jamon in spaniolă)
sare

Într-o tigaie neaderentă am spart cele două ouă, și le-am preparat rapid. Apoi după ce au fost gata, le-am așezat alături de feliile de șuncă și roșii în baghetă. Această este o variantă foarte simplă pe care am facut-o. Dar se pot face tot felul de combinații. Cred ca ar ieși interesant cu chorizo (că tot e săptămâna spaniolă la Lidl). Și aș mai adăuga un sos de iaurt sau un sos tomat..măsline..și poate aș prăji puțin bagheta…aș pune ceva brânză..

Vă recomand și acest site http://euro.tienda.com/recipes/recipes.html

Mai multe retete delicioase gasiti pe blogul  Fusion Cooking!  


Un comentariu: