Raw vegan – branza de caju cu marar si ceapa verde


Reteta de la Bubulina Gospodina 

Ingrediente:
300 gr alune de caju (crude)
2 fire de ceapa verde
jumatate de legatura de patrunjel
sare de Himalaya
1 pahar cu apa

Am fost in Romania acum o luna si am fost invitata la o cina mai altfel. Mai exact, o cina raw vegan. Sincer, ma gandeam ca nu o sa fie cine stie ce iar cand am auzit de “branza de caju” am zis ca nu e de bine. Cum adica branza de caju? Mi se parea asa, de domeniul SF… pana cand am gustat si am zis: WOW! Nu ma puteam opri din mancat, atat de buna era! Nu numai ca este delicioasa, dar este si foarte sanatoasa iar combinatiile sunt nenumarate. Puteti pune paprika, ardei verde, patrunjel sau orice va trece prin cap. Nu mai stiti ce sa dati copilului la scoala? Un sandwich delicios si sanatos, cu aceasta branza!

Dar haideti sa trecem la reteta ca eu pot vorbi pana maine. Trebuie sa ma intelegeti, sunt foarte incantata de aceasta reteta, nu aruncati cu rosii

Intr-un castron cu apa rece, punem alunele de caju si le lasam peste noapte la inmuiat. Eu le-am bagat la frigider. A doua zi, am aruncat apa si am pus alunele intr-un blender. Am mixat adaugand apa, putin cate putin, pana cand am obtinut consistenta dorita si alunele s-au transformat intr-o crema fina.

Am tocat mararul si ceapa si le-am adaugat peste compozitie, apoi am adaugat sare de Himalaya dupa gust si am amestecat bine de tot. Am lasat o ora la frigider sa se odihneasca si voila!

Buna de tot! Neaparat sa o incercati si daca nu va place, sa nu-mi ziceti mie Bubulina Gospodina!

Mai multe retete delicioase de la Bubulina Gospodina gasiti pe blogul ei www.bubulinagospodina.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu