Muffins cu mix de tarate si goji


Reteta de la Elena Dintoiu  

- 4 linguri tarate de ovaz,
- 4 linguri tarate de grau,
- 4 linguri tarate de psyllium,
- 4 linguri branza proaspata de vaci, degresata,
- 4 oua,
- 1 lingurita praf de copt,
- coaja rasa a unei lamai,
- 1 lingura esenta de lamaie,
- 2 linguri indulcitor natural xylitol,
- 1 lingura indulcitor natural de stevie,
- 3 linguri de goji.
Intr-un bol am batut cele patru oua. In acestea am incorporat toate celelalte ingrediente. Am amestecat bine, pana cand s-au omogenizat complet. Cu ajutorul unei linguri am umplut formele de briose cam trei sferturi. Vor rezulta 10 briose delicioase.

Am introdus tava in cuptorul incins si le-am copt la foc mediu, aproximativ 25 de minute, pana s-au rumenit frumos la suprafata.

Enjoy!!!

Mai multe retete de la Elena gasiti pe blogul Bucatar din pasiune   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu