Straturi de dovlecei si pui


Reteta de la Dana Szocs


Aveam in frigider 2 dovlecei ceva mai mari pe care initial ii programasem sa ii fac pane pentru ca nu fac foarte des si ne plac foarte mult,in drumul meu spre job,insa,fiind foarte aglomerat traficul (e bun si asta la ceva),ma tot gandeam ce sa mai fac la cina pe langa dovleceii pane…si mi-a venit ideea asta pe care pana seara am perfectionat-o in asa fel incat ea sa poata fi si pusa in practica

Am folosit:

2 dovlecei mai mari
8 oua
200 gr branza feta
200 gr branza de vaci
1 piept de pui
busuioc proaspat tocat marunt
curry,sos soia,ardei iute,apa de flori de portocal (pentru marinat puiul)

Pieptul de pui l-am taiat intai in jumatate si apoi in feliute subtiri pe care le-am marinat in sos soia,curry,ardei iute si putina apa de flori de portocal. Dovleceii i-am taiat felii i-am asezonat cu sare si i-am lasat asa sa stea cam 10 minute pentru a-si lasa toata apa pe care au de gand sa o lase
Am luat un vas de yena,l-am uns bine cu unt si apoi l-am tapetat cu pesmet si apoi am inceput montarea preparatului meu. Am pus un strat de dovlecel bine scurs,apoi bucati de pui marinat,branza feta amestecata cu branza de vaci,busuioc si 6 oua batute bine,apoi iarasi un strat de felii de dovlecel,pui si branza cu ou.Am terminat cu un ultim strat de dovlecei.Deasupra am mai batut 2 oua si am dat totul la cuptor pentru aproximativ o ora.Am taiat apoi felii si am servit cu smantana.

Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu