Tortellini cu prosciutto crudo si brocolli


Reteta de la Paula Gafitescu

 Ingrediente
250 gr tortellini
400 gr brocolli
80 gr prosciutto
3 catei de usturoi
1 lingura ulei de masline
2 linguri smantana
2 linguri lapte
100 gr urda(ricotta)
50 gr cascaval ras

Timp de preparare: 15 min. Timp de gatire 20 min.

Tortellini ii punem la fiert in apa cu sare. II fierbem 6-7 minute, apoi ii scurgem de apa.

Intr-o tigaie incingem uleiul de masline, punem cateii de usturoi si-i calim putin. Brocolli il spalam bine apoi il taiem marunt, marunt si-l adaugam peste usturoi. Lasam la calit, iar daca mai este nevoie adaugam putina apa pe parcurs. Cand brocolli s-a inmuiat suficient adaugam si urda ( asta am folosit eu, dar puteti pune si ricotta sau mascarpone ) smantana si laptele. Lasam sa fiarba 2-3 minute, dupa care adaugam si tortellini si mai lasam la fiert 5 minute dupa care dam deoparte. Eu nu am condimentat cu nimic, tortellini erau deja suficient de sarati.

Incingem o alta tigaie in care vom praji usor prosciutto pe ambele parti, fara adaos de grasime.

Servim pastele cu prosciutto prajit si presaram cascaval ras din abundenta. Daca va place vinul...sa nu cumva sa-l lasati deoparte ;) Se pare ca eu l-a, omis in poze :D

Pofta buna!

Mai multe retete delicioase de la Paula gasiti pe blogul ei Enjoy dessert!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu