Briose cu iaurt si zmeura



Reteta de la Andreea Pintea

Ingrediente – 12 bucăţi
300 grame făină
115 grame zahăr
7 grame praf de copt
1 ou
250 grame de iaurt
4 linguri ulei
150 grame zmeură
Preparare
În primul rând încingem cuptorul la 200 de grade şi pregătim o formă specială de brioşe cu hârtiuţele adecvate. Apoi, într-o bol amestecăm ingredientele uscate – făina, zahărul şi praful de copt. Într-un alt bol mixăm oul cu iaurtul şi uleiul. După preferinţă se poate folosi un iaurt simplu sau de fructe – eu am ales unul cu aromă de cireşe pentru a potenţa gustul zmeurei pe care am adăugat-o mai târziu.
Amestecul de ou şi iaurt îl adăugăm făinii cu zahăr şi amestecăm bine şi rapid, însă nu prea mult pentru a obţine brioşe pufoase. În cele din urmă adăugăm zmeura – dacă folosiţi zmeură congelată, aşa cum am făcut eu, recomand să o adăugaţi compoziţiei înainte de a se decongela, astfel încât ea să îşi păstreze sucurile şi textura.
După ce am amesteca compoziţia de brioşe, o împărţim în cele 12 forme şi le introducem la cuptor pentru 30 de minute.
Vă recomand să verificaţi după 15-20 de minute să vedeţi dacă nu cumva tava trebuie întoarsă, cuptorul meu având o manieră proprie de a coace .
Le lăsăm să se răcorească bine, bine, apoi le pudrăm cu zahăr vanilat şi ne bucurăm de un răsfăţ dulce.

Mai multe retete delicioase de la Andreea gasiti pe blogul ei andreeapintea.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu