Rulada cu crema ganache si mascarpone


Reteta de la Dana Burlacu   

Retetele simple si rapide ne scot de multe ori din incurcatura. Rulada asta am facut-o sambata seara, cand am constatat ca nu avem niciun desert pentru duminica.
Totul e asa simplu incat vorbele multe nu-si au rostul.
Ingrediente foaie pandispan:
- 4 oua
- 4 linguri zahar
- 4 linguri faina
- 2 linguri ulei
- vanile
- un praf de sare


Ingrediente crema
- 300g smantana
- 200g ciocolata
- 100g mascarpone


Mod de preparare:
Pentru foaia de pandispan mixam ouale cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Se toarna uleiul cate putin iar apoi se adauga faina. Faina se amesteca usor cu o paleta prin miscari de jos in sus.
Compozitia se toarna intr-o tava (de la aragaz) tapetata cu hartie de copt si se coace in cuptorul preincalzit la 180 de grade pana capata o culoare aurie.
Pentru crema, punem smanatana la incalzit si cand ajunge la punctual de fierbere se da deoparte si se adauga ciocolata. Se amesteca bine pana se topeste ciocolata si se omogenizeaza. Compozitia se da la rece peste noapte sau 2-3 ore (daca va grabiti). Ulterior aceasta compozitie se va mixa si apoi se va adauga mascarpone.
Crema obtinuta se intinde pe foaia de pandispan iar aceasta se ruleaza. Rulada se da un pic la rece iar la servire se va decora cu ciocolata, cacao sau orice va vine in minte. Eu m-am folosit si de niste physalis, niste fructe ce le-am descoperit anul trecut. Spor la prajiturit si nu uitati cand nu aveti timp asa ceva rezolva problema.

Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul Prajiturici si alte dulciuri  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu