Cupcakes cu fructe de padure si buttercream frosting


Reteta de la Bubulina Gospodina  

Ingrediente:


Pt cupcakes:
130 unt
180 gr zahar
3 oua
170 ml lapte
350 gr faina
1 lingurita si jumatate praf de copt
jumatate pastaie vanilie
150 gr fructe de padure (congelate)
Pt frosting:
230 gr unt nesarat (la temperatura camerei)
320 gr zahar pudra
un varf de vanilina sau o lingurita extract vanilie
5 linguri frisca lichida sau lapte

Imi era pofta de ceva dulce si am gasit fructe de padure congelate asa ca trebuia neaparat sa fac ceva cu ele. Si uite asa, au iesit aceste minunate cupcakes. Mai intai, preincalzim cuptorul la 180 e grade. Intr-o craticioara, punem laptele, untul si pastaia de vanilie (pe care am taiat-o pe lung si am scos semintele). Lasam la foc mic si amestecam continuu, pana cand untul se topeste.

Intr-un bol, punem ouale si zaharul si strecuram untul cu laptele si vanilia. Amestecam bine cu un tel sau cu mixerul si apoi adaugam faina si amestecam cu un tel, pana cand nu mai sunt cocoloase de faina.

Intr-o tava de briose, in care am pus hartiute speciale, punem aproximativ cate 3 linguri de aluat in fiecare hartiuta si apoi, fructele congelate. Le impingem foarte putin in aluat si dam tava la cuptor pentru aproximativ 25-30 de minute. Din ingredientele date, ies 19 cupcakes.

Pentru buttercream icing, untul trebuie neaparat sa fie moale, dar nu topit. Cel mai bine este sa il scoateti din frigider, cu cateva ore inainte de a face reteta.

Mixam pt 2-3 minute untul si apoi punem zaharul pudra pe care neaparat il cernem. Mixam la viteza mica, sa nu imprastiem zaharul peste tot si apoi mixam pentru inca 2 minute, la viteza medie.

Adaugam frisca lichida si mixam pana cand se incorporeaza. Daca vreti, puteti colora crema de unt, daca nu, o puteti folosi asa. Crema mi-a ajuns pentru 10 cupcakes, pe restul am pus zahar pudra.

Asa-i ca-s dragute?

Mai multe retete delicioase de la Bubulina Gospodina gasiti pe blogul ei www.bubulinagospodina.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu