RULADA CU DULCEATA DE CIRESE AMARE, CIOCOLATA SI NUCI


 Reteta de Maria Udrea
INGREDIENTE

Pentru pandispan:
4 oua
4 linguri zahar
2 linguri ulei
2 linguri apa
coaja rasa de portocla
esenta de portocala
1/2 plic praf de copt
5 linguri faina
sare
Umplutura:
1 borcan dulceata de cirese amare
3 linguri cacao
50 gr nuci taiate
Glazura:
300 gr ciocolata de menaj
50 ml lapte
3 linguri cacao
folie cu bule


MOD DE PREPARARE RETETA RULADA CU DULCEATA DE CIRESE AMARE, CIOCOLATA SI NUCI

Pentru pandispan, separam albusurile de galbenusuri.
Amestecam cacaoa cu faina si praful de copt.
Batem albusurile spuma cu putina sare, adaugam treptat zaharul, apoi apa si batem in continuare. Punem galbenusurile unul cate unul, uleil si coaja de portocala amestecand usor fara sa mai batem. Adaugam esenta si in final, treptat amestecul de faina cu cacao si praful de copt.
Tapetam tava cu hartie de copt, punem compozitia si dam la cuptor pentru 30 minute la 180 grade.
Eu am folosit o tava de 26/34 cm.
Cand este gata, facem si testul scobitorii, rasturnam pe un prosop umed si rulam.
Dulceata de cirese am pus-o intr-un vas pe foc impreuna cu cacaoa si nucile maruntite cateva minute pana la omogenizare si am intins-o calduta peste pandispan, pe urma am rulat din nou si am dat la rece.
Pregatim glazura si folia cu bule.
Punem pe foc moale toate ingredientele si amestecam continuu pana la omogenizarea completa, apoi rasturnal fe folia cu bule, pe care am taiat-o de dimensiunea ruladei.Lasam cateva minute sa se intareasca putin apoi punem ruladala un capat al foliei si rulam.
Asezal intr-o forma de chec si dam la rece cateva ore pana se intareste bine ciocolata, dupa care desfacem folia.
Eu am avut o ciocolata de menaj mai dulce si nu am mai adaugat zahar.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu