Chec cu mure


Reteta de la Gabriela Cuzepan 

Este primul meu chec cu mure pe care l-am făcut anul acesta. Am simțit ca a fost un an foarte plin de mure și am decis să încerc să fac ceva simplu de data asta. M-am gandit la un chec care să se potrivească bine la micul dejun cu o cafea pe măsură.

Ingredinete:

200g zahăr,
200 g unt,
4 ouă,
1 linguriță extract de vanilie sau zahăr vanilat,
câteva grame de ghmibir ras,
200 g de făină,
3 lingurițe praf de copt,
200 g de mure,
iaurt grecesc.
Am us cu unt o fromă dreptunghiulară de chec și am presărat făină, sau se mai poate folosi ulei și să se presare făină. Apoi am dat drumul la cuptor, la 170 de grade Celsius sau gaz 5.

Într-un bol am pus untul și zahărul, pe care le-am mixat pănă am obținut un amestec cremos și moale. Ouăle le-am adăugat unul câte unul, și amestecând după fiecare. În această compoziție am încorporat apoi extractul de vanilie și ghimbirul ras, apoi făina și praful de copt. Doar la final am adăugat laptele și am subțiat astfel amestecul pentru ca apoi să adaug aproape toate murele și am amestecat cu grijă.

Amestecul l-am turnat în formă și am dat la cuptor pentru 25-30 de minute. Apoi am l-am scos și am dat partea de sus cu iaurt și am adăugat câteva mure. Am mai lăsat la cuptor pentru încă 5-10 minute. După ce s-a răcit aproape complet l-am tăiat.

Sper să încercați și voi când veți avea ocazia.

Pofta bună!

Mai multe retete delicioase gasiti pe blogul  Fusion Cooking!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu