Iaurt cu mure


Reteta de la Gabriela Cuzepan 

Mai demult Bebe (de la Fusioncooking) a scris despre modalitatea de a-ți prepara singur iaurt cu fructe, era vorba de cum facem iaurt cu fructe sau lassi, o rețetă indiană. De data aceasta am sa vă scriu o rețetă asemănătoare pe care am compus-o foarte simplu. Și anume am folosit următoarele:

500 g de iaurt grecesc
mure după ochi și preferințe
2 – 3 linguri de miere
sirop de pin, după ochi
Am așezat murele pe fundul unui pahar, după care am turnat iaurtul amestecat cu mierea, iar pe deasupra am mai așezat câteva mure. Peste, am turnat puțin sirop de pin, merge și cu miere dacă nu aveți sirop..sau puteți încerca un sirop de arțar sau ciocolată..etc.. puteți improviza și încerca după cum simțiți…

Mai multe retete delicioase gasiti pe blogul  Fusion Cooking!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu