Cartofi noi la cuptor


Reteta de la Gabriela Cuzepan 
 
De cum am văzut cartofi noi prin piață ma apucat o poftă să halesc câțiva la cuptor. Avantajul lor este că se fac repede la cuptor fără să fie fierți înainte.Pe lângă cartofi am mai folosit:

1 morcov mare
2-3 cepe
o căpățână de usturoi
3 tulpini rubarbă
2-3 foii de dafin
câteva frunze de tarhon
3-4 linguri oțet balsamic
2-3 linguri ulei de măsline
sare și piper după gust
Prepararea a fost super simplă:

Am tăiat cartofii și ceapă în jumătate, ceapa fără să o curățăm, am zdrobit usturoiul curățat, morcovi i-am tăiat bastonașe.

Am pus totul în tavă, am adăugat un pahar de apă și am lăsat la cuptor până s-au copt cartofii, aproximativ 30 min

Super delicioase au fost rădăcinile de rubarbă la cuptor!

Puteți sa îi mâncați ca și garnitură la o friptură sau ca atare! Noi i-am mâncat ca atare.

Poftă mare.

AUTOR:Ioan Bebeşelea din echipa FUSIONCOOKING

Mai multe retete delicioase gasiti pe blogul  Fusion Cooking! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu