Taitei din orez cu creveti



Reteta de la Magda Adina    

Ingrediente :
300 g taitei de orez
300 g creveti decorticati
sare
piper
50 g unt
3 linguri ulei de masline
3 fire usturoi verde
2 fire ceapa verde
1/2 legatura patrunjel

Pregatiti taiteii conform instructiunilor de pe pachet .

Spalati usturoiul si ceapa verde, apoi taiati-le rondele .

Incingeti untul impreuna cu uleiul intr-o tigaie termorezistenta ( sau intr-un wok) si caliti usturoiul si ceapa verde , 2-3 minute. Adaugati si crevetii in tigaie si mai lasati totul inca 2 minute.

Condimentati cu sare si piper dupa gust , apoi presarati patrunjelul tocat marunt si amestecati usor .

Daca preparati toate astea in wok , adaugati apoi taiteii scursi bine de apa , sosul de soia pe care eu nu l-am avut  si amestecati din nou .

Daca eu nu am facut aceasta reteta cum scrie la carte , mi-am facut de cap si cu prezentarea  , in sensul ca am pus pastele in boluri peste care am pus crevetii cu sosul din tigaie si le-am amestecat in momentul in care am servit !!!

Mai multe retete delicioase de la Adina, gasiti pe blogul Cat`s Kitchen 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu