Strawberry Crumble


Reteta de la Gina Ovedenie 

Simplu si bun!

Incet-incet apar fructele de primavara! De data asta am cumparat niste capsune, nu foarte reusite ca si gust, insa foarte potrivite pentru acest desert. Prin coacere si-au eliberat aroma si dulceata pe care nu credeam sa le aiba (cel putin nu in mod natural).

Asadar, ingredientele pentru 5 portii:

-jumatate cana de faina
-un sfert de cana de fulgi de ovaz (mie mi-au scapat si cateva stafide)
-3 linguri bune de unt, pe care il topim
-3 linguri de zahar brun (eu nu am mai avut, am pus alb)
-un plic de zahar vanilat Bourbon/esenta vanilie
-in plus, cate o lingurita de zahar pentru fiecare portie de fructe.

Le bagati pe toate la robot (in afara celor 3 lingurite de zahar), rezultand un aluat nisipos.

In timpul asta spalati si curatati de codite capsunele, si taiati-le in sferturi sau jumatati, dupa marime.
Umpleti un pic peste jumatate forma si apasati putin cat sa se aseze fructele. Presarati lingurita de zahar peste fiecare portie de capsune, apoi impartiti aluatul deasupra, in asa fel incat sa acoperiti tot.

Dati la cuptorul gata incins 20 de minute, pana prinde o usoara crusta aurie, iar sosul lasat de capsune bolboroseste amenintator!
Sa vedeti cum miros capsunele! Abia atunci arata si ele ce pot :))

M-am invartit vreo 5 minute in jurul lor, pana am putut sa ma apropii! Am mancat si simplu desertul asta, insa spre sfarsit i-am trantit si niste inghetata de lamaie!

Un desert extrem de rapid, gustos si satios!

Mai multe retete delicioase de la Gina gasiti pe blogul As manca ceva bun!



2 comentarii: