Pulpe de pui cu legume la cuptor ( Nigella Lawson)



Reteta de la  Ramona Alina Pintea


Pentru 4-6 persoane:
4 pulpe mari de pasãre
cartofi 
cartof dulce 
1 ardei
1 ceapã mare
2 cãpãtâni de usturoi
mãsline negre
ulei de mãsline, ierburi de Provence si vinha de alhos ( amestec de usturoi, ardei, sare si vin)piper

Preparare:
Pulpele se spalã, usucã si cresteazã, apoi se ung cu amestecul de condimente, se lasã la odihnit.
Între timp legumele se spalã bine, dar atentie! vor rãmâne cu coajã.
Cartofi, cartoful dulce, ceapa si ardeiul se taie sferturi groase; usturoiul se zdobeste dar va rãmâne cu coajã.
Într-un vas mare pentru cuptor ( eu am folosit vasul roman) se pun pulpele si legumele, mãslinele si dacã e nevoie se condimenteazã.
Toarnã ulei de mãsline, pune capac sau folie de aluminiu si dã la cuptor.
Nu am pus nici vin si nici apã.
Reteta Nigellei, o puteti gãsi pe youtube, eu am adaptat-o cu ce aveam acasã.
Sper sã vã placã si vouã; am servit cu maionezã fãcutã numai din ulei si usturoi iar la urmã am pus cremã de brânzã, boia si deasupra am ornat cu chives tocat.
Poftã mare:)



Mai multe retete delicioase de la Alina gasiti pe blogul blogul Piri Piri e Canela




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu