Muffins cu iaurt si mure


Retetea de la Felicia Hoble

De ce aceatsa reteta ? Pentru ca « jumatatea » mea draga a venit acasa cu 10 cutiute de mure si mi-a spus « poate vrei sa faci o placinta sau ceva de dulce pentru duminica ».Hm…. 
Si pentru ca aici am folosit numai o cutiuta ( desigur cateva s-au cerut degustate  ) alte retete cu mure isi astepta randul ! 

Ingrediente pentru o duzina

2 cani faina
1 lingurita bicarbonat de amoniu
1 lingurita praf de copt 
¼ lingurita sare
coaja rasa de la o lamaie mare 
2 oua
½ cana ulei de struguri
¾ cana zahar brun 
1 lingura extract natural de vanilie
1 cana iaurt simplu 
12 mure mari 

Incalziti cuptorul la 350F (175 C)
Ungeti cu putin ulei o tava de muffins, asezati hartiutele de muffins in tava si puneti-o deoparte.
Intr-un bol mare amestecati primele 5 ingrediente, ingredientele uscate cum s-ar zice. 
In alt bol amestecati, cam 2-3 minute, cele doua oua cu uleiul pana devine o compozitie cremoasa. Adaugati zaharul, esenta de vanilie ( sau zahar vanilat ) si mai amestecati aproximativ 2 minute dupa care adaugati iaurtul si amestecati doar cat sa fie bine incorporat. 
Apoi adaugati treptat amestecul de faina la amestecul de oua. 
Cu o lingura ( sau o lingura de inghetata ) umpleti formele de muffin dar numai pana la ¾ din nivel. In mijlocul fiecarei muffin puneti o mura (eu am folosit mure mari deci am pus numai una dar daca aveti mure mai micute puteti adauga 2-3). 
Coaceti muffinsi pentru aproximatix 25-30 minute sau faceti testul scobitorii daca este necesar.
Lasati muffinsii in tava cam 5-10 minute dupa care ii puteti transfera pe un gratar sa se raceasca complet. Asta daca rezistati tentatiei, eu nu am reusit .

Pofta buna !



Mai multe retete delicioase de la Felicia gasiti pe blogul Felisrecipes.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu