Masa simpla cu somon marinat



Vin acum cu o mancare simpla, rapida si gustoasa.....la indemana oricui...

Per capita o felie de somon filee de cca 100 gr. se marineaza cu pasta de rosii,ulei de floarea soarelui, mustar dulce, piper, sare, boia, otet sau zeama de lamaie si condimente verzi...
Se tine la frigider macar 1- 1 1/2 ore...

Se taie marunt putin ardei, ceapa si usturoi (eu am "sacrificat" un catel - tulai, mai degraba un dulau - de usturoi american "elefeant"), se aseaza fileul de peste pe hartie de copt, se acopera cu legumele strans si se pune la cuptor 180 gr.C cca 25 minute.
Intre timp am facut o salata simpla din ce am cules din stratutl meu suprainaltat, ceapa, rosii, castraveti....gogosarul e din piata...sper ca era ardelenesc... simplu de tot, cu sare, otet, piper, ulei, boia dulce si f. putin zahar..

Am sotat amestec de legume congelate cu destul de mult unt si am servit totul cu "cartofi pai" de fapt cartofi congelati pregatiti pentru cuptor, de la supermarket.

O mancare simpla, cum am mai spus.....dar macar nu se incinge bucataria pe caldurile astea..:)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu