Cea mai ieftina iahnie posibila


Reteta de lEnyedi Sandor

O trebuit sa fac oarece de mancare si am facut inventar in spaitz...

Am facut cea mai ieftina mancare posibila si gustoasa si rapida, cre'ca in tata Romania....
Pt. 4 persoane:

- Am pus la fiert 3 minute in apa clocotinda 8 buc crenwursti subtiri (cel mai scump element din reteta, cca 2 lei cele 8 bucati)
- 2 felii de slana afumata, taiate cubulete tinute in tigaie cateva minute sa iasa unsoarea din ele
- In unsoara lor am pre-calit 2 cepe rosii mijlocii, cand o fost moi am pus crenwurstii fierti taiati la 25 mm/buc (suntem in Ardeal, masura e masura!), am lasat pana crenwurstii au capatat oarece culoare, am turnat o conserva de rosii bucati pentru pizza ( 400 gr, cca 1,98 lei) si oarece apa, sa se adune si l-am lasat in pace vreo 5 minute
- cand am vazut ca rosiile cubulete din conserva sunt OK, am pus 4 catei de usturoi taiati foarte marunt (puteam sa-i dau prin presa de usturoi), 3 foi de dafin, sare si piper si am lasat 2-3 minute la fiert
- crenwurstii si zama erau OK, am golit 3 conserve de 430 gr. de "pasula" prefiarta (fasole in conserva) cu zama lui cu tat (cca 2,10 lei/buc) si am lasat cca 5 minute sa-si impreune gustul...
Mai ieftin se poate face, mai rapid nicodata!

La servire am mai aruncat oaresice patrunjel....
Nu vreau sa-l concurez pe Djemie Oliveru.... dar mi-a iesit o mancare gustoasa si hranitore la cca 2,50 lei/portie, adica...cca 60 eurocenti/portie..Tulai, mi-or cere acceptul multi altii sa-l faca! :D

Incecati-l.....merita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu